Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 15. september 2009

Dagens kjole! :)

. . Søt hverdagskjole fra H&M til 349 kroner. Liker knappene bakpå ryggen og leggene forran på kjolen kjempegodt! :) Den finnes også i mørkblå, men den grå er min favoritt! :) I dag har jeg vært på jobb fra klokka halv 11 til klokka 18, har hatt en grei dag på jobb i dag også, men har vært en litt slisom dag med tanke på blodsukkeret mitt.. Så det var godt å komme hjem for å si det sånn. Blir godt med bare tidligvakter de dagene som kommer! Så kan jeg i hvertfall få slappet ordentlig av på kveldene! :) Nå skal jeg snart kose meg med Greys og en deilig varm kopp te! :) Håper at dere har hatt en fin dag, og dere får ha en fortsatt fin kveld! :) Flere av dere som følger med på Greys, regner jeg med!? Herregud, det er en bra serie! :) PS. Må bare si at jeg absolutt ikke ville ha stylet den gråbrune rutete blazern med den svarte pologensern under, siden jeg syns at det ble alt for hardt. Men jeg orket rett og slett ikke å skifte da jeg skulle ta bilde av den. :) Første gangen jeg brukte blazern så hadde jeg på meg en kjempesøt hvit bluse (som jeg selvfølgelig også har kjøpt på Mexx) under den, dongeribuksa som jeg har på meg på bildene, og brune støvletter. Og den andre gangen jeg brukte den så hadde jeg på meg en ny blå dongeribukse som jeg har kjøpt på Cubus, en hvit enkel singlet og røde runde øredobber til. :)

2 kommentarer:

  1. Kjempesøt kjole:) Mitt store høstmål er å pynte meg mer i hverdagen, så ja takk til flere kjoler:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt kjole :):)

    SvarSlett