Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 15. august 2009

Lofoten by day... :)

Det er bare en helt utrolig rå natur i Lofoten! Stort vakrere enn dette blir det vel ikke!? Jeg har i hvertfall lagt min elsk på de høye robuste fjellene og den nydelige naturen der! :) Flere bilder fra turen kommer etterhvert.. :) Men må somsagt ta det litt etter litt siden jeg jobber så lange dager. Har liksom ikke hatt noe særlig energi til overs når jeg har kommet hjem disse dagene, så de har gått til rein avslapning.. Det å sortere bilder har liksom ikke vært første prioritet, for å si det sånn. :) Var hardere enn jeg trodde det skulle bli å begynne å jobbe igjen, men jeg har jo trossalt gått fra å være arbeidsledig i et halvt år, til å jobbe hele 41,5 timer den første uken, så det er vel ikke så rart at jeg føler meg litt utslitt.. Og det er jo uansett alltid litt hardt å starte på med jobb igjen etter at man har hatt ferie. :) Regner med at det kommer seg etterhvert når rutinene er kommet mer på plass. Foreløpig så har jeg klart å legge meg en time før jeg la meg tidligere, og det er jo i hvertfall en begynnelse.. Men målet er å komme meg i seng til klokken 1, da skal jeg være veldig fornøyd! Og å komme meg opp en halvtime før det jeg gjør nå, sånn at jeg kan ta det litt mer med ro på mårran. :) Denne uka så har jeg stressa alt for mye på mårran, og det er absolutt ikke bra, kjenner jeg. Kjip måte å starte dagen på! Nei, nå skal jeg straks finne senga mi her.. Jobber fra klokka 12-18 imårra, og så er det endelig helg! Tror det blir sofa`n og tv`n på meg imårrakveld gitt! :) Dere får ha en go natt folkens! :)

2 kommentarer:

  1. wow :D

    Nydelig natur ja :D Flotte bilda =)

    SvarSlett
  2. Tusentakk! :) Ja, man blir virkelig inspirert til å ta bilder når naturen er så flott som det den er i Lofoten! :)

    SvarSlett