Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 20. juli 2009

Sebrastriper!

Striper er virkelig HOT for tiden, og de svarte og hvite sebrastripene er min favoritt! De to øverste kjolene er fra asos.com og den nederste kjolen er fra revolveclothing.com. Hadde absolutt ikke hatt noe imot å hatt alle disse kjolene i skapet mitt, men den jeg liker best er den øverste. Hvilken er deres favoritt?? :) Nå skal jeg kose meg litt med woman, før jeg tar kvelden. Kjenner at øynene mine går litt i kryss her etter å ha sottet å stirret på så mange bilder.. :) Dere får ha en god natt! :)

6 kommentarer:

  1. Striper er HOT :D Herlige kjoler!!

    SvarSlett
  2. Likte veldig den øverste kjolen ;)

    SvarSlett
  3. Den øverste var hot :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte... Spesielt den første...

    Tusen takk for flotte, oppmuntrende kommentarer, det hjelper på humøret ;)

    SvarSlett
  5. jeg elsker sriper :D den nederste kjolen var sykt fin

    SvarSlett
  6. Så bra at dere likte kjolene som jeg har plukket ut da! :) Ja, den øverste kjolen er rett og slett bare helt sinnsykt fin, liker alt med den! :)

    Sarah: Den nederste kjolen er også fin, ja, men tror at den hadde vært enda finere med et litt bredt belte i livet. ;)

    SvarSlett