Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 2. juli 2009

Mere bikinier:

Fant disse tre fargeglade bikiniene på debenhams.com. Stort søtere enn dette blir det vel ikke!? :) Enkelte klær får meg bare rett og slett til å smile, og jeg kjenner en slags barnslig god glede når jeg ser på dem. Den kjempesøte bikinien i midten hadde den effekten på meg! :) Tipper jeg hadde blitt litt glad av å ha den på meg også, så den skulle jeg gjerne hatt! :)
Var skikkelig deilig med en dag i parken i dag, kjente jeg var litt lei av å sitte her hjemme for meg selv, så det var akkurat hva jeg trengte! :) Jeg og søskenbarnet mitt har kosa oss skikkelig i parken med både melon og moreller; nam! :) Og samboern min kom med middag til oss alle da han var ferdig på jobb. Snille han! :) På slike gode dager som dette er livet rett og slett bare herlig!! :D Og nå sitter samboern min og spiller gitar og synger litt på andre siden av bordet også, kjempe koselig! :) Jeg føler meg rett og slett bare så innmari glad i dag.. :) Håper at dere også har hatt en kjempefin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar