Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 15. juli 2009

Kortbukse kjøpt på Veromoda til 160 kroner. Når jeg tok disse bildene så skjønte jeg at jeg jo faktisk har funnet en del nytt, selv om jeg stadig tenker at jeg ikke finner noe særlig her i byen.. Har jo faktisk funnet masse nytt de siste mnd. :) Og jeg fant jo til og med et blomsterskjørt, som jeg jo faktisk nærmest hadde gitt opp å finne, og atpåtil så fant jeg det på salg! O-lykke! :) Det er lenge siden jeg har shoppet så mye.. Hvor mye klær pleier dere egentlig å handle sånn gjennomsnittlig i mnd? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar