Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 16. juli 2009

Dette ble med meg hjem fra byen i dag! :)

Fant 2 fine bh`er, som atpåtil var i min str. på H&M, og da måtte jeg jo bare ha dem! :) Og i tilegg har jeg endelig fått kjøpt meg et par ting som jeg egentlig skulle ha kjøpt for lenge siden.. Den cover sticken bruker jeg hele tiden da! :) Blir godt å ta seg noen varme gode fotbad framover! :) Jeg er alt for lite flink til å ta vare på føttene mine, men dette skal det bli en slutt på nå! :) Går rundt å drømmer om å gi dem en skikkelig bra opplevelse i form av en time med fotpleie på et spa, eller noe sånt.. Det hadde virkelig vært noe, både for meg og føttene mine! :) Det var som vanlig kjempekoselig å møte søskenbarnet mitt, men det ble ikke like fint vær hele dagen som jeg hadde håpet på, siden det ble overskyet i 4-5 tiden.. Men, men.. Vi fikk nå i hvertfall med oss litt sol i det minste da! :) Nå skal jeg finne senga mi, er kjempe trøtt! Dere får ha en god natt! :)

3 kommentarer:

  1. Så fint undertøy du har kjøpt:)

    SvarSlett
  2. Tusentakk! Fornøyd med disse, ja! :)

    SvarSlett
  3. Hahaha :P Når folk prøver å sjekke meg opp, leker jeg bare totalt dum. MYE morsommere... Møtte ham ute :D

    Åh! Håndkrem er veldig veldig viktig for meg! Hendene mine blir så tørre ;(

    SvarSlett