Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 19. juli 2009

Dagens kjole! :)

Denne søte chiffonkjolen hadde vært perfekt over en svart strømpebukse og med et par svarte skoletter til for en hverdagspyntet look. Kjolen finner du her. :) I dag er jeg overhodet ikke i form. Da jeg endelig fikk karret meg opp litt over klokka 13 i dag så kjentes det ut som om jeg hadde et helt hav av trommespillere i hodet mitt, hjelp så vondt det gjorde! :/ Men sånn går det når man tyller i seg masse hvitvin veldig fort sånn helt på slutten før man skal ut, og glemmer å drikke vann til.. :) Jeg pleier vanligvis å være flink til å drikke vann til alkohol, men i går var jeg det altså ikke. Men vi hadde det kjempe morsomt i går kveld da; jeg og samboern min og ei venninne av meg og typen hennes satt her og drakk og kosa oss med musikk på youtube. Det gikk en god del i Michael Jackson, og så hørte vi på en del 80- talls musikk, og i tilegg var vi innom et par musikkvideoer til David Hasselhoff, han som var med i Baywatch i sin tid.. De er temmelig harry for å si det sånn, så vi LO godt! :D Den ene sangen med han var "hocked on a feeling" og den andre var "freedom". Dere burde absolutt søke de to sangene opp på youtube for de er virkelig verd å få med seg! :) Vi for foresten ut på 3- Lions i går, og vi hadde det som vanlig bra der, men trubaduren som var der i går var ikke like bra som de pleier å være. :/ Men han var visst nybegynner da, og nybegynnere fortjener jo også en sjangse! :) I kveld skal vi kose oss med herlig taco, det finnes ikke bedre mat dagen derpå! Bare MÅ ha det!! :) Hva har dere gjort for noe i helga da?? Flere som har hilst på kong alkohol? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar