Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 18. juni 2009

Sol i går, og grått igjen i dag...

I dag ser det bare grått og trist ut ute! :( Jeg er bare så sinnsykt lei av alt regnet som vi har hatt her i Trondheim i det siste!! Det har jo nesten regnet i hele juni, hvor blir det egentlig av sommeren med alle sine godværs dager!? Det har pinade føltes mer som om det skulle vært høst enn sommer i det siste! Kaldt har det vært også. :( Håper virkelig at juli blir bedre altså!!
Ikke har jeg noe spesielt å se fram til denne sommeren heller, sånn som jeg pleier å ha; vi pleier nemlig å reise til syden hver sommer, men denne sommeren blir det nok ikke noe av... Sukk! :(
Jaja, vi kan vel alltids dra til syden senere også da.. Men det hadde hjulpet veldig på i disse grå regnværs dager hvis jeg bare visste at jeg snart skulle dra til syden og den deilige varmen der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar