Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 25. juni 2009

Kafe og Martna, og mere shopping... :)

I går tilbrakte jeg nok en dag i lag med denne søte jenta, som forøvrig er en av de beste venninnene mine. Vi dro først på Choco Boco på Bakklandet hvor vi kosa oss med deilig is i varmen, og etterpå bar det en liten tur inn til byen. Vi tok en rask tur innom Choco Boco i Nordre, hvor det nederste bildet er tatt. Choco Boco fans!? En del! Det er en kjempe koselig kafe! :) Men jeg måtte så sinnsykt på do da vi kom til byen, så det var egentlig grunnen til at vi gikk inn dit. :) Digger foresten de hvite solbrillene som jeg har på meg på det nederste bildet, de er bare så sinnsykt kule! Litt misunnelg på venninna mi fordi at hun er den heldige eieren av de, ja! :) Etter å hatt en liten stopp på Choco Boco fulgte jeg venninna mi et lite stykke da hun skulle gå til bussen, og sånn ble de øverste bildene til. Vi hadde det kjempe morsomt midt i byen med all fotograferinga vår.. Lurer på hva de som gikk forbi oss egentlig tenkte.. Følte meg i hvertfall som en skikkelig 14`is! Men skøy var det! Hehe! :D
På kvelden møtte jeg Mexx- jentene på Monkey bar på Solsiden. Det var kjempe koselig, gøy å bli bedre kjent med de som jeg skal jobbe i lag med! :) Etter noen timer ble jeg og hun eine jenta enige om å dra på en av de andre uteplassene for å få oss noe mat, de hadde nemlig ikke matservering på Monkey Bar. Vi endte opp med å bestille mat på Egon, som forøvrig har matservering til langt ut på natt! Kjekt å vite hvis jeg skulle bli skikkelig sulten en gang jeg er ute på Solsiden! :) Og de andre kom etterhvert etter de også, så vi avslutta kvelden der. :)
I dag har jeg vært noen få timer på jobb, og etter det så ble det litt mer shopping. :) Kjøpte meg et par stilige svarte tøysko på Din sko og en søt sommertopp og et skjerf i friske, glade farger på B-Young. Tror jeg har litt skjerfomania! :D Har jo temmelig mange skjerf fra før av, men klarer liksom ikke å dy meg hvis jeg ser et veldig fint et, da må jeg bare ha det! :) Etter shoppinga var det tid for en matbit og jeg kjøpte meg en liten, men god middag ute på Martnaen til bare 50 kroner. Grillspyd med ris, det var kjempegodt! :) Fikk også med meg litt live musikk da jeg spiste, koselig! :)
Nå skal jeg snart ta kvelden her, er kjempetrøtt, og imårra tidlig skal jeg til legen for å ta prøver av stoffskiftet mitt. Har foresten sinnsykt vondt i hodet nå, og det hadde jeg i natt å.. Det var kjempe varmt inne på butikken i dag, men jeg tror at jeg har drukket ganske bra, så da er det vel bare varmen og litt dårlig luft kanskje!? :/ Jaja, det går vel bort bare jeg kommer meg i seng! :) Dere får ha ei god natt! :)

1 kommentar:

  1. Elsker de hvite solbrillene.
    sv; ja, liker de bedre selv også. men de er ikke komfortable nok til å gå medi byen i flere timer dessverre.

    SvarSlett