Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 17. juni 2009

Dagens outfit:

På bildet har jeg på meg: Prikkete skjerf, brukt som hårbånd, fra B- Young, topp fra Bikbok, jeans fra Cubus, cardigan fra H&M, armbånd fra glitter eller H&M, og øredobbene er fra Glitter. Digger disse runde røde øredobbene! :)
Bildet er tatt oppe på tak verandaen vår. Det er nydelig vær her i Trondheim i dag! Jeg og samboern min tok middagen vår på plattingen på Solsiden, vi kjøpte paella til middag i kjøttdisken på Ultra. Ikke helt min greie, men det gikk da ned. Det meste bortsett fra blåskjellene, blåskjell er i hvertfall ikke min greie. :) Vi satt vel der en time, eller noe sånt, og kosa oss ute i sola, med selskap fra de søte småfuglene. De er bra tamme altså, kom til og med å lette etter mat i mellom bena til samboern min. :) Men så kom det plutselig en mann dumpende ned og satte seg i lag med oss, han var full som en alke, og dro fram en gitar og begynte å synge en kjærlighetssang, eller noe.. Og etterhvert dro han selvfølgelig også fram spritflaska si og skulle til å ta opp en til gitar, han hadde faktisk to gitarer som han gikk å dro på, stakkars.. Men da begynte han også å bli litt mer nærgående, og da fikk jeg nok. Jeg reiste meg, og vi gikk inn på senteret istedet. Jeg syns forferdelig synd i sånne mennesker, men blir også veldig skeptisk til dem. Man vet liksom aldri hva de er i stand til!? De fleste er sikkert bare snille mennesker, som har rota seg litt bort i livet, men alikevel.. Jeg foretrekker i hvertfall å holde meg litt på avstand når slike mennesker kommer bort til meg. Han var jo nesten i bar overkropp også, og så uflidd og jæ*lig ut, og så snakket han om at noen var død.. Ekkelt! :/ Men kanskje han bare rett og slett var kjempe fortvilet og trengte en hjelpende hånd? Huff, jeg håper at han får hjelp en plass hvis han har mistet noen som han har kjær, og på grunn av det prøver å drikke bort sorgene sine. :/
Kjenner at jeg fikk litt vondt i meg med tanke på den stakkars mannen nå! :(
Hvordan har deres dag vært da? Har det skjedd noe merkelig eller spennende hos dere?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar