Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 22. juni 2009

Dagens avslappa outfit! :)

I dag har vi bare slappa av her hjemme på den eine verandaen vår, så dette er altså dagens outfit! :) Jeg rett og slett elsker denne herlige kosebuksa fra Mexx, den er bare så utrolig digg på! Stoffet i den gjør at du nærmest ikke kjenner at du har den på deg! :) Den kostet faktisk opprinnelig 499 kroner, men var nedsatt til 149 kroner! Yeeey! :)
Det har vært kjempe nydelig vær her i dag, varmt og godt! Endelig ser det ut til at sommeren har kommet hit også, det er jo meldt nydelig vær i over en uke her nå!! :D Jeg var jo så lur å ikke smøre meg med solkrem i dag så er litt spent på utfallet.. Rød hummer eller ikke!? Blir spennende å se i mårra! Er jo allerede litt brent! Det svir godt i kinnene for å si det sånn! :)
Ellers har jeg fått en fryktelig lyst over meg til å lage noe, et eller annet.. Klippe, sy.. You name it! Og så jeg som ikke en gang kan å sy på en symaskin.. Har i hvertfall ikke gjort det på evig lenge! Men det hadde vært sinnsykt kult å ha kunnet sydd klærne sine selv innimellom altså! Man blir jo så sinnsykt inspirert av å lese i diverse moteblader og se på alle designerne rundt omkring som lager så utrolig mye stilige klær! Ta Balmain for eksempel, jeg digger den kule rocka stilen i den siste kolleksjonen deres! :) Kanskje man rett og slett skulle hive seg på et sykurs en eller annen gang!? :) Jaja, jeg har i hvertfall planer om å lage shorts av ei gammel dongeribukse, og det er jo noe.. :) Og ellers har jeg noen klær liggende som jeg skulle ha sydd i knapper på og sånn også, ikke at det er like morsomt, men det må nå en gang gjøres! :)
Har foresten desverre innsedd at de fleste klærne rundt omkring på klesbutikkene her i Trondheim ikke kan måle seg med alt det fine som jeg finner på nettet... Altså jeg finner jo et og annet fint på noen av butikkene.. Men ta jumpsuits og asymmetriske kjoler for eksempel, det finnes ikke akkurat for mange av dem! :( Tipper at det er en god del bedre utvalg i Oslo, har innmari lyst til å ta meg en shoppetur dit i sommer, kjenner jeg!
Håper at dere har hatt en fin helg, min har vært super! Både jobb og sol, kan absolutt ikke klage! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar