Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 27. mai 2009

Nytt stash: :)

Smykke fra Accessorize, øredobber fra Oasis, armbånd i gull og brunt fra Gina Tricot og turkist armbånd fra H&M. Jeg har visst shoppa en del accessories i det siste, men det er jo så mye fint.. Kunne lett ha shoppa med meg hele butikken når det kommer til Accessorize altså, hjelp så mye bra de har der!! :) Nå må jeg bare se til å finne den hvite enkle kjolen min, som jeg går rundt å drømmer om, så jeg kan bruke alle disse herlige tingene til den! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar