Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 18. mai 2009

17. mai antrekket!

Dagens outfit: Den helt utrolig søte, nye kjolen min fra Bikbok, den satt heldigvis høvelig perfekt, den var litt stor øverst til meg, men det fikset jeg med et belte! :) Det å finne alt det andre som jeg skulle ha på meg var imidlertid ikke så lett, men etter å ha dukket ned i et par esker og poser så hadde jeg omsider antrekket klart. Hadde et par svarte lakk ballerina til og den lilla veska som jeg kjøpte meg til bursdagsfeiringa vår. Det tok sin tid å finne alt, men vi kom oss da til slutt ut av døra klokken halv 4, og fikk i det minste med oss russetoget og en softis! :) Første delen av dagen ble tilbrakt i lag med søskenbarnet mitt, og siste delen av dagen tilbrakte vi i lag med et vennepar av oss. Vi 4 spiste middag på Egon, kjempe koselig! :) Håper at dere også har hatt en bra 17. mai feiring! :)
Nå skal jeg ta kvelden her, kjenner jeg.. De siste dagene har virkelig tatt på, så jeg har faktisk greid å komme meg tidligere i seng i det siste, og skal prøve å fortsette med det! :) Dere får ha ei god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar