Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 19. mai 2009

Dagens kjole! :)

Denne søte sommerkjolen fra forever21.com skulle jeg svært gjerne ha tatt på meg tidligere i dag i finværet! :) Men i og med at jeg bare har vært hjemme (sukk) så ble det nok heller ei hvit kortbukse og en enkel singlet på meg i dag.. Men har i det minste kosa meg litt ute på den ene verandaen vår i solsteken da! Hærlig! :) Ellers har dette vært en kjempe kjedelig dag.. Har bare gått hjemme og sullet, har ikke fortsatt med opp pakkingen heller siden det faktisk har dukket opp to ting her som ikke er så bra; det ene er at det lukter ganske stygt i det ene hjørnet på det kjære walk- in closetet vårt, og det er faktisk mulig at det kan være noe av treverket der som rett og slett er råttent.. :( Det er også noe svart på gulvet der, håper seriøst at det ikke er sopp!! Det andre er at det virker som om det er noe fullstendig feil med rørene her; i natt da jeg skulle stelle meg og pusse tennene mine så kom det nemlig ikke noe vann ut av noen av vaskene på badet, og heller ikke ut av dusjen.. Prøvde den å for å sjekke om det gjaldt den også, og det gjorde det altså. Så jeg fikk rett og slett ikke stelt meg! Kjempe kjipt! :( Og da jeg hadde gitt opp kampen med vannkrana og endelig gått å lagt meg så hørtes det plutselig ut som alt av kraner slo seg på der inne.. Det var vel bare rørene som bråkte noe innmari, men jeg er utrolig glad for at samboern min også var hjemme, hvis ikke så hadde nok husredde meg blitt temmelig redd!! :) Ellers så trives jeg greit i den nye leiligheta, men det er utrolig mange lyder her.. Veldig uvant, i og med at jeg knapt hørte EN lyd i den forrige leiligheta vår!
Vi skal møte eierne imårra, så da skal vi ta opp disse problemene med dem, så får vi se hva de sier.. Jeg mener personlig at både skapet og rørene må kikkes på av fagfolk som vet hva de skal se etter i hvertfall! Vil absolutt ikke være på soverommet vårt hvis det viser seg at det er sopp der, sånt kan jo være farlig.. I hvertfall helseskadelig. :/ Huff, her har vi funnet den drømmeleiligheta, og så dukker sånne problemer opp. :( Er innmari glad for at vi ikke har kjøpt den nå, i hvertfall!
Håper at dere har hatt en fin dag! :) Nå skal jeg snart ta kvelden her, tror jeg.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar