Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 25. april 2009

What a beautiful sunny day!! :D

Denne dagen har vært kjempe herlig! Sola har virkelig varmet min våryre kropp i dag! Lovely!! :) Har sottet 3 herlige timer ute på plattingen på Solsiden i lag med samboern min og et søskenbarn av meg, som også bor her i Trondheim! Ei kjempe koselig jente! Spiste årets første is ute i dag også! Kroneis med jordbær; nam! :) Samboern min dro hjem litt tildigere for å se fotball kamp, og etter 3 timer var det i grunn nok sol på meg også i dag.. Så jeg og søskenbarnet mitt for inn på Jordbærpikene for å få oss litt mat. Jeg spiste wok, det var kjempegodt! :) Hun var så utrolig snill å spandere på meg. Jeg sa selvfølgelig at hun ikke trengte å gjøre det, men hun insisterte. Kjempesnillt av henne! Får spandere på henne neste gang! :) Det blir kanskje litt rødvin, og en aldri så liten tur ut på 3- Lions i kveld på oss.. Får se hva kvelden bringer med seg.. Kanskje litt gitarspilling og synging her på meg og samboern min først.. Det er utrolig koselig.. :) Vi var foresten på visning på den leiligheta med walk-in closet i går, og nå er den vår!! Vi flytter faktisk inn der i midten av mai! Yeeey! :D Herregud som jeg gleder meg til å flytte inn der og ta det walk-in closetet i bruk.. Det blir jo en drøm i forhold til hvordan ting er nå. Jeg er jo faktisk nødt til å henge klær på klesskapet mitt her for å få plass til alle klærne mine! Hehe! :) Men gleder meg selvsagt også pga. alle de andre GODENE, og dem er det mange av altså!! Det er rett og slett en luksus leilighet! :D Det føles helt uvirkelig at vi to skal flytte inn der.. Hvordan er det mulig liksom at vi to skal flytte inn i en sånn leilighet!? Det må nesten være en eller annen hake her et sted!? Hvis ikke så er det altså for godt til å være sant! :) Men ja, jeg digger det!! :D Her snakker man virkelig om stooor forandring! Vi går faktisk fra en 42 kvm stor leilighet til luksusleilighet på ca. 90 kvm! Slå den du!! :D Ellers så hadde jeg lunsj med ei god venninne av meg, som også var min tidligere sjef da jeg jobba på B- Young, i går. Og etter det så dro jeg inn til byen å møtte hun koselige jenta fra faddergruppa mi som var her på bursdagsfesten vår. Vi gikk å snoka litt i noen butikker på Torget.. Og det ble somsagt også litt mer shoppings på meg! :) Jeg fikk også gått innom noen flere butikker å sport etter jobb! Fikk en god følelse på den eine butikken jeg var på, men de søkte bare etter ekstrahjelp da.. Men det er i hvertfall noe! :) Ja, det var ei lita oppsummering av de siste to dagene! :) Dere får ha en finfin lørdagskveld folkens!! :) God helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar