Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 20. april 2009

Vi hadde en meget vellykket bursdagsfeiring her i går, vi ble faktisk så mange som 14 stykker med meg og samboern min! :) Fylte opp heile den lille leiligheta vår med andre ord! :) Kjempeglad for at så mange kunne komme, på så kort varsel, som den uka de fikk. Ingen av oss som tenkte noe videre på bursdagsfeiringa i påska.. Hehe! :) Jeg burde virkelig skamme meg, og det gjør jeg også, samboern min fylte jo faktisk heile 30 år!! Huff, altså, men jeg har rett og slett hatt så mye annet å tenke på de siste mnd.. Har rett og slett ikke kobla i det hele tatt! :/
Men vi hadde somsagt en kjempe bra fest her i går, samboern min baka ei ostekake til festen, så vi hadde i hvertfall to kaker å tilby gjestene. Og selvfølgelig masse snop! :)
Vi fikk en del vinflasker i gave (kommer alltid godt med), og en vinkaraffel. I tilegg fikk jeg også et gavekort på Bianco hos to venninner (weeee!) og 3 kjærlighet på pinne som kom i følge med en kjempe koselig beskjed hos ei anna venninne. :) Så gavene var det heller ikke noe å si på, meget godt fornøyd! :)
Noen av de som var her for hjem etter hvert, mens vi andre ble enige om å dra en tur ut på byen. Men takket være meg dro vi ut alt for seint; jeg drakk litt seint og følte jo at festen nettopp hadde starta da de andre begynte å snakke om å dra ut.. Hehe.. :) Så vi fikk vel en liten time kanskje ute på byen, og vi ble selvfølgelig spredd.. Det er jo bare typisk.. Det hadde jo vært så utrolig mye artigere om alle hadde dradd ut på samme plassen! Jo flere folk, jo mere liv! :) Men sånn ble det altså ikke; eine venninna mi havna på Downtown, mutters alene.. (men hadde det vistnok veldig bra der) :) Ei anna for inn på Crash sammen med noen kompiser av seg.. Jeg, samboern min og ei anna venninne av meg prøvde foresten også å komme oss inn der, men fikk beskjed om at det var for fullt der inne. Så vi ga bare rett og slett opp og endte opp på Extratime, der resten av guttegjengen også var. Der inne var det ganske slapt, syns jeg.. Var jo god stemning og sånn, og ok musikk, men vi endte altså opp med å sitte rundt et bord, og jeg hadde jo i utgangspunktet veldig lyst til å dra ut på diskotek for å shake ass`n min litt. :) Men jeg har jo faktisk kun meg selv å bebreide for det da.. Trægost som jeg jo er.. :) Hm, må virkelig få ræva litt mer i gir neste gang jeg skal ut!! Og dessutten burde vi jo starte tidligere å drikke også, siden uteplassene er blitt så lusne at de stenger klokken 02 nå. Kjipt det dær altså, har liksom ikke kommet helt inn i den rytmen der ennå.. :/ Før stengte de jo ikke før klokken 02.30, og den halvtimen der hadde innmari mye å si!!
Foreslo foresten til venninnene mine at vi burde ta en skikkelig jentekveld her en dag, hvor vi starter festen ganske tidlig på dagen med et glass vin eller to, for så å dra å shoppe i lag, og så drar tilbake hit igjen og fortsetter festen.. Tror det hadde vært skikkelig knall altså!! :D Så det håper jeg virkelig at det lar seg gjennomføre en gang! Skikkelig Sex and the city.. Hehe! :)
Fikk foresten penger i gave av familien min (kommer også alltid godt med), og det samme hos samboern min; vi ble enige om å sette inn 1500 kroner hver på en gavekonto som han har opprettet, hvor vi skal spare til noe som vi begge har lyst på. Tror kanskje det blir ei ny seng, noe vi virkelig trenger. Den vi har nå begynner å bli gammel og er i tilegg egentlig litt for lita også. Den er faktisk bare 1.20, og det er ikke så alt for stort når det skal ligge to mennesker oppi den! Samme hvor små de nå enn måtte være.. Vi er jo ikke akkurat så veldig storvokste noen av oss. :)
Ellers ser det faktisk ut som vi kanskje har hellet litt mer med oss denne gangen når vi skal prøve å leie ut leiligheta vår, samboern min har allerede fått i hvertfall to henvendelser på den, og vi skal faktisk ha visning her på onsdags kvelden! :) Håper virkelig at noen slår til denne gangen! Vi har vært å sett på ei nydelig leilighet på nettet som vi svært gjerne kan tenke oss til å se nærmere på hvis det skulle bli så vi får leid ut vår. Det er to bad der og walk in closet! Når jeg så det fikk jeg virkelig blod på tann!! :) Og siden jeg faktisk har tørka støv i så og si heile leiligheta til festen vi skulle ha (store deler av bursdagen min gikk til det), så passer det jo så utrolig godt å ha noen visninger nå. Perfekt! :)
Nei, nå skal jeg avslutte her, klokka er jo blitt 02.30.. MÅ tia bestandig gå så innmari fort med en gang det blir kveld!? Jaja, dere får ha ei god natt folkens! :)

2 kommentarer:

  1. Ååå, du har til og med skrive om gaven min og <3 :o)

    Walk-in closet, det må jo ver luksus!!

    SvarSlett
  2. Ja, måtte jo det, den var jo så innmari søt når den kom med en så utrolig koselig beskjed! ;)

    JA, VIL HA walk-in closet!!! :D

    SvarSlett