Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 24. april 2009

Som dere ser så har jeg endelig vært å shoppa litt igjen! Ble visst ruter denne gangen å gitt.. :) Er litt usikker på fasongen på den toppen til meg, men syns den er innmari søt så kanskje jeg beholder den uansett.. :) Har i hvertfall shoppa litt i dag! O-glede!! :D Ellers så har jeg vært å fiksa masse nye søknader og cv`er i dag, og er altså klar til ny dyst. :) Jeg var innom å snakka med sjefen i den butikken hvor det er utlyst nesten full stilling, og jeg sitter igjen med en ganske god følelse.. Men vet jo ikke noe sikkert før hun har hatt flere til intervju.. Det kan jo fort være at det blir noen helt andre enn meg. Jeg håååper seriøst at det ikke blir det!! Hun skulle ta kontakt med meg i slutten av neste uke, sa hun.. Så nå får jeg bare vente i spenning! :) Imårra skal vi foresten på visning på den yberkule leilgheta med walk-in closet! Hihi! :D Håper den er like fin i virkeligheta som den er på bildene, for da tar vi den! :) Den har jo faktisk to av det meste den leiligheta; to do, to verandaer, to rom og to stuer.. Hva gir du meg!? Det skal i hvertfall ikke stå på plassen der! :) Skal virkelig bli hærlig å flytte ut av den lille leiligheta vår altså!! Gleeeder meg! :) Men det kommer vel sikkert til å bli litt trist også da, sia vi jo faktisk har bodd her i 2,5 år nå. Rart med det, men man blir jo også glad i ei lita leilghet! :) Nei, skal ta kvelden nå, sånn at jeg faktisk kommer meg opp til visningen! Den er klokken 11.30, så det er jo ganske tidlig.... I hvertfall for sånne dovendyr som meg! :) Natta folkens! :)

2 kommentarer:

  1. Lykke til! Håpa dikka får den leiligheten :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk, og som du jo allerede vet så fikk vi den!! Jippi!! :)

    SvarSlett