Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 23. april 2009

Ja, da var endelig dagens kjoler i boks, har vært så utrolig opptatt i dag. Først med å fikse på søknadene mine, og så med å fikse til visningen som vi skulle ha i ettermiddag, OG så heiv jeg meg endelig over klesskapet mitt i kvell, så nå har jeg endelig oversikt over hva det egentlig er som befinner seg der igjen. :) Har faktisk vært flink pike å pakket bort en hel pose med klær, samt funnet ca. 10 plagg til som jeg skal selge, og også fikset en halv pose med klær som Fretex skal få. :) Men skapet mitt er fortsatt ganske fullt, det er jo så innmari vanskelig å kvitte seg med klær.. Man vet liksom aldri hva man plutselig kan få bruk for.. :) Får satse på å kanskje kvitte meg med litt mer når jeg har vært ute å shoppa!! :) Tilbake til søknadene mine. Har skrevet søknader til et par ekstrahjelp stillinger, men også til ei heltidsstilling; det har ENDELIG dukket opp en! Og det beste av alt, det er den stillinga som jeg faktisk også søkte på før jeg hadde bestemt meg for å begynne på skole. Og da gikk jeg faktisk videre til 2. gangs intervju! :) Å herregud som jeg håper at jeg får en ny sjangse! Jeg bare må ha den jobben altså! Det hadde seriøst vært så konge!! :) Skal levere søknad der, og en rekke andre plasser i mårra. :) -Så var det visningen, den gikk i boks! De ville ha leiligheta vår, altså leie den! Jeg er så glad! Nå kan vi endelig se oss om etter noe større! Wohooo!! :) Kanskje det endelig begynner å gå litt rette veien for oss nå.. Det er jaggu påtide!! Og hvem vet, kanskje blir det den leiligheta med to do og walk-in closet på oss.. Hehe! Det hadde virkelig vært noe altså!! :) (Ikke sant, Jostein!? ;) ) Nei, nå skal jeg se til å finne senga her, klokka er jo blitt 01.50.. Fortsatt like håååpløs, ja.. :) Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar