Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 30. mars 2009

Så er denne helga også over, herregud som ukene flyr.. Jaja, like greit egentlig, jo fortere ukene går, jo fortere blir det sommer. :) Men når sommeren endelig kommer så kan godt tiden få stoppe opp litt.. :) Startet lørdagen med å høre på kjempe masse bra danse musikk på radioen da jeg var i dusjen og da jeg dreiv å fiksa meg, og fikk sinnsykt lyst til å dra ut på byen. Men, nei, ingen å dra ut på byen i lag med, så da ble det nok en lørdag hjemme. Trøster meg med at det jo kommer flere lørdager, men var faktisk skikkelig gira.. Så dumt at jeg ikke hadde noen å dra ut i lag med! :/ Dro på Jordbærpikene med samboern min å chilla`n litt dær istedet, kosa meg med en kakao og et rundstykke, og han kosa seg med to kopper kaffe. :) Etterpå gikk jeg innom tre forskjellige butikker for å høre om de trengte folk.. To av dem trengte faktisk, og en av dem trengte kanskje.. Så skal gå innom i hvertfall to av plassene og snakke med daglig leder der denne uken, tenkte jeg. Begynner med ett å øyne litt mer håp, sånn i og med at det jo sakte men sikkert nærmer seg våren nå.. :) Det bare MÅ dukke noe bra opp snart!? :) Ellers har vi bare slappa av her hjemme med tv`n, dataen og mat både i går og i dag. Samboern min er blitt syk (hans tur nå), så jeg har vartet han opp med god mat. :) Lagde sånn crispy chiken kit (den nye greia fra Oldelpaso) i går, var ganske godt, MEN absolutt ikke like godt som vanlig taco med kjøttdeig! Mulig at jeg faktisk hadde likt det bedre uten det crispy krydderet som fulgte med i den pakken.. Det var så sterk smak på det. Og i dag lagde jeg wok til oss, men syns ikke den ble helt vellykka; ikke helt fornøyd med den pakken med wokgrønnsaker som jeg kjøpte nå sist. Mye mer førnøyd med wok classic sin, det er min favoritt! Men man må jo prøve noe nytt en gang iblandt også da.. :) Hjemmelagde grønnsaker er vel foresten kanskje aller best da! Ble mye matsnakk her, men føler i grunn at det er det jeg har gjort i helgen; laget mat! :) Ellers har det liksom skjedd fint lite her.. Jaja, blir vel mer action neste helg, da drar vi nordover på påskeferie. Gleder meg sinnsykt masse til å treffe igjen familie og andre kjenninger! :) Blir forhåpentligvis litt fint vær i påska så vi kanskje kan få tatt oss en skitur, eller to også.. :) Nei, nå er klokka faktisk snart halv tre så nå skal jeg ta kvelden. Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar