Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 16. mars 2009

Hurra for Kvinneguiden.no!! :D

Sto opp seint i dag, kl. ble faktisk halv ett før jeg endelig kom meg opp.. Men så kom jeg meg ikke i seng før kl. var halv fire i natt heller da.. Satt å snakka med ei god venninne på msn, og glemte rett og slett helt av tia.. Vi hadde så utrolig mye på hjertet begge to.. :) Har egentlig blitt enig med meg selv i at jeg ikke skal sitte så lenge oppe, selv om jeg er arbeidsledig og sånnsett ikke må opp om mårran, men er ikke bestandig like lett å gjennomføre det.. Sa nærmest FY til meg selv da jeg endelig fant senga! :) Får gjøre et nytt forsøk i dag! Burde i hvertfall klare å legge meg senest kl. to, det er målet mitt. Fant foresten ei kjempe bra nettside i går; Kvinneguiden. no.. Har vært der og skrevet mine første to innlegg i dag. Elsker slike forumsider hvor man kan skrive om forskjellige ting, og kanskje hjelpe folk litt også med diverse tips og sånt. Hvorfor i all verden har jeg ikke oppdaget den sia før!? :) Den kommer nok til å bli en favoritt framover. Kjenner i grunn at jeg faktisk er litt lei av Facebook.. Jeg er selvfølgelig avhengig av den å, for den er jo genial. Men når man går bare hjemme og er og sjekker om det er noe nytt som har skjedd der annahvert sekund, og det faktisk ikke har skjedd så mye nytt der det siste sekundet, så blir man jo faktisk litt lei av å se på det samme "gamle".. Så Kvinneguiden får nok masse oppmerksomhet fra meg framover! :) Huff, har sottet alt for lenge forran dataen i dag, men får heldigvis gjort et og annet her hjemme innimellom også da.. Men fy så innmari ustrukturert en blir av å bare gå hjemme.. Har laget meg en slags plan faktisk over det som må gjøres i løpet av dagen, slik at det faktisk blir gjort noe.. :) Kall det en ukeplan om du vil, bare at den ikke tar for seg lekser som må gjøres, men husarbeid og slikt.. :D Egentlig ganske latterlig at det må en slik til, men den er nå genial da for jeg får trossalt gjort det som skal gjøres her. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar