Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 25. mars 2009

Denne dagen har vært bra! :) Møtte to jenter fra faddergruppa på Solsiden i tre tia i dag, og vi for på Choco Boco og koste oss med kakao og te. Var kjempe koselig å treffe de igjen. En stund siden sist nå. :) Kjøpte også med meg sånn sjokolade topping til kakao, så nå skal jeg kose meg litt ekstra neste gang jeg lager kakao her hjemme også. Må bare handle inn krem, så har jeg alt jeg trenger. :) Og så må jeg kanskje kjøpe to litt store, runde kopper for å gjøre kosen optimal. :) Tok med meg datamaskinen min da jeg dro for å møte dem, tenkte jo at jeg endelig skulle få levert den inn til reperasjon, men det var kanskje litt naivt siden kl. jo hadde rukket å bli ganske mye før jeg endelig kom meg ut døra.. Ble i hvertfall ikke noe av reperasjon på den i dag, så da jeg skulle gå hjem etter å ha vært å handlet så følte jeg meg seriøst som et lite pakkesel med; dataveska over ene skulderen, men hengende bak på rumpa, veska mi over samme skulderen og en bærepose i hver hånd. Så sikkert litt teit ut.. :) Og da jeg endelig kom meg inn i blokka og inn i heisen med pikkpakket mitt så var det to andre som også skulle ta heisen, og da jeg slapp posene så datt selvfølgelig den ene over foten til jenta som sto ved siden av meg. Følte meg en smule overlesset.. Hihi! :) Jeg unnskyldte meg selvfølgelig og både hun og gutten som var i lag med henne virket greie, så vi utvekslet noen ord, men det er virkelig noe ubehagelig med det å stå i samme heis som folk man ikke kjenner altså. Denne påtatte stillheten som ofte brer seg i heisen, liker det ikke. :) Ja, og det har jeg jo helt glemt å nevne; jeg har levert skriftlig klage til en frisørsalong her i Trondheim hvor jeg ba dem om å få tilbake pengene mine som jeg hadde betalt for å få håret mitt fiksa hos dem. Håret mitt ble seriøst verre etter at jeg hadde vært der enn før jeg gikk dit, og etter å ha vært der å klagd tre ganger uten å få noe særlig forståelse så fikk jeg likså greit ei venninne av meg til å fikse det, og det ble faktisk mye bedre med hjemmefarging enn det de klarte å få til på salongen deres. Og det sier jo litt! Faglig leder på salongen gikk jo faktisk så langt som til å gå til personangrep på meg da jeg var der å klagde siste gangen, og da orket jeg rett og slett ikke mer dritt i fra dem og bestemte meg for å heller prøve å ordne det på egenhånd. Jeg hadde imidlertid betalt temmelig mye på salongen for å få fiksa håret mitt: 1453 kr., så jeg ba somsagt om å få pengene mine tilbake, og la også ved bilder av hvor stygt håret mitt så ut etter den siste frisørtimen min der. Hun som var frisøren min prøvde jo å rette opp håret mitt etter den første fadesen, men det ble bare verre. Lørdagen fikk jeg endelig svar på om jeg fikk tilbake pengene mine, og det fikk jeg! Triumf!! Jeg ble så glad! :D Noen ganger hjelper det å kjempe litt for en sak! :) Dette er den fjerde kjipe tingen som har skjedd det siste halvåret.. Er det rart at man blir litt sliten og at immunforsvaret på et punkt sier litt stopp!? :/ Jaja, jeg får nå i hvertfall tilbake pengen mine, så da er i hvertfall det ute av verden! :) Må bare levere kontonr. mitt til dem. Får fikse det i mårra, men nå er klokka blitt ALT for mye igjen, så nå skal jeg avslutte her og se om jeg ikke klarer å finne senga.. :) Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar