Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 21. mars 2009

Daff dag...

I dag fikk jeg endelig vaska badet vårt, har jo gått å tenkt at jeg skulle gjøre det hele uka nå.. En liten halvtime tar det, men steike så vanskelig det er å gå i gang med det. Nå er det i hvertfall endelig gjort! :) Verre er det med soverommet; det skulle seriøst ha vært tatt for flere mnd. siden.. Hater virkelig å tørke støv, det er seriøst noe av det verste jeg vet! Jeg er et sabla bra husmoremne.. Hehe! :) Ellers har det skjedd fint lite i dag.. Har vært en del inne på det kjære forumet mitt på Kvinneguiden.no da.. Og der skjer det i det minste noe.. :) Vet ærlig talt ikke hva jeg skulle ha gjort uten det nå når jeg har vært i så dårlig form og stortsett bare gått hjemme.. Får satse på at jeg blir i bedre form til uka.. Hvor lenge kan det egentlig sitte i!? I mårra blir det derimot litt mer action, da skal jeg og ei god venninne av meg kose oss her med vin og snacks.. Og kanskje blir det litt singstar også.. Hihi! :P Det gleder jeg meg virkelig til, men stakkars naboene våre hvis vi tar mikrofonen fatt.. :D Savner egentlig å dra ut på byen å "rocke" litt nå, men får ta det igjen når jeg blir bedre. Tja, er vel egentlig ikke så mye mer å skrive om, så da tar jeg kvelden. Klokka er jo selvfølgelig også i dag blitt alt for mye, den er faktisk kvart på tre nå! Jeg er rett og slett uforbederlig!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar